ChatRoom

Thursday, August 4, 2011

Penampilan Nubhan kian meyakinkan

Penampilan dan sikap bekas pelajar yang memenangi tempat ketiga Akademi Fantasia musim keenam (AF6) ini berbeza sekali apabila dia kini sudah perah berkata-kata, bergurau dan ramah berbicara.

bertemu empunya nama Nubhan baru-baru ini, jejaka yang dulunya pemalu seperti yang pernah menjadi rungutan wartawan ini tampil sedikit yakin tidak seperti di awal kemunculannya.

Penyanyi yang pernah popular dengan lagu Ada Untukmu dan Seadanya Aku ini berjaya melakukan perubahan dalam dirinya dengan menyanyikan lagu berbahasa Mandarin yang meraih perhatian peminat.

Anak kelahiran Negeri sembilan ini sentiasa mengukir senyuman tatkala beberapa soalan berkenanaan kerjayanya  diutarakan sepanjang sesi temuramah berjalan.

Namun, menariknya jejaka ini juga akan meneruskan merakam lagu Mandarin untuk dimuatkan di dalam albumseterusnya akan dipasarkan tak lama lagi.

"Dengan kebolehan bertutur dalam bahasa mandarin, saya rasa tidak salah jika menggunakan kelebihan yang ada pada cara yang betul. Bagi saya, ini satu langkah yang baik untuk memperluaskan kerjaya seni dan saya sendiri memang sudah bersedia untuk masuk kepasaran mereka (Cina)," kata nubhan yang pernah belajar di sekolah aliran Cina selama lapan tahun.

Akui anak bongsu daripada lapan beradik ini, karier seninya juga semakin menunjukkan perkembangan positif

Berbicara berkenaan perkembangan dunia seninya, dalam nada ceria, Nubhan yang pernah muncul dalam membawa album yang berkonsepkan modern pop, berkata pengalaman merakamkan serta menyanyikan lagu dalam bahasa mandarin menggunakan judul Ai Mei Cuo yang liriknya ditulis oleh Yap Kang Heng adalah bonus atau batu loncatan untuknya terus memikat pendengar lagu-lagu seperti itu.

Pernah bekerja dibawah pimpinan nama terkemuka seperti Audi Mok serta Sharon Paul, jejaka comel yang mempunyai kelebihan boleh bertutur bahasa Cina dengan lancar ini, berkata dia akan merakamkan dua atau tiga single selepas Syawal dan berharap lagu-lagunya akan diterima peminat setianya.

"Sambutan terhadap lagu saya sepeti Juita amat baik dan saya akan terus menyanyikan lagu bahasa Cina mendapat penerimaan yang baik," katanya yang tidak enafikan mahu mengembangkan sayapnya untuk menjadi penyanyi serba boleh.

Walaupun bukanlah menjadi satu perkara mudah untuk menyampaikan lagu dalam bahasa Cina, dia sentiasa dalam proses pembelajaran terutama dalam soal sebutan yang betul.

"Bercakap dan menyanyikan lagu adalah dua perkara berbeza. Dulu ketika merakamkan lagu cina, saya diajar oleh dua rakan dari kaum cina yang saya anggap sebagai guru dan merekalah yang membetulkan sebutan saya" jelas Nubhan yang sudah mendapat beberapa tawaran menyanyi pada Ramadan ini dan turut bersyukur rezeki puasanya amat memberangsangkan.

"Saya terima undangan menyanyi di karnival bazaar Ramadan dan kini mahu fokus pada bidang nyanyian," katanya sambil tersenyum.

Jejaka ini memberitahu, banyak perancangan seninya yang sudah dirancang dan dia kini dalam proses memantapkan vokalnya.

"Saya kini mengikuti kelas vokal dan sebagi artis saya perlu sentiasa berusaha memantapkan vokal," katanya mengakhiri perbualan.


credit to Berita Harian

Wednesday, July 20, 2011

Nubhan @ Gua Star Chat

sebentar tadi Nubhan telah meluangkan masa untuk berchatting di ruangan chat bersama Gua.com iaitu Gua Starchat. Ini rakaman live streaming. Nubhan turut menyanyikan beberapa buah lagu daripada album beliau serta lagu Dusun Tanak Kampung ;)




if tak boleh tengok Click HERE

Sunday, July 17, 2011

Nubhan buat perangai?

Oleh SITI ATHIRAH DZULKIFLY
athirah.dzulkifly@utusan.com.my
Foto FATAH SULAIMAN
Tajaan pakaian Maleeq Fusion (Bukit Bintang)



JARANG sekali gosip panas menerpa pemilik nama Ahmad Nubhan Ahmad, 25 , atau Nubhan ini.
Ya, mungkin sahaja kerana penyanyi ini seringkali tampil
dengan imej bersih maka sukar anasir-anasir jahat berbaur kontroversi untuk melekat pada dirinya.
Namun, entah dari mana datangnya, tiba-tiba sahaja Nubhan menerima tohmahan daripada segelintir pihak yang mendakwa dia kini sudah naik tocang.
Dikatakan gagal memberikan kerjasama dengan pengurusnya sendiri sehingga kata sepakat yang dicari sering menemui jalan pertengkaran, Nubhan didakwa semakin sukar dikawal.
Disebabkan itu jugalah Nubhan dilihat sering menukar ganti pengurus. Mengikut rekod, sebelum ini Nubhan pernah diuruskan oleh tiga individu.
Tak pernah melekat lama dengan Nubhan, ketiga-tiga mereka nampaknya terlebih dahulu angkat kaki.
Apa sudah jadi ni? Siapa yang bermasalah? Nubhan atau bekas-bekas pengurusnya?
Tampil menjawab persoalan tersebut, anak kelahiran Kuala Pilah, Negeri Sembilan ini mengaku punya masalah dalam isu ini.
“Biasalah kalau pengurus dan artis bertekak. Semuanya sebab masing-masing ada sasaran sendiri dalam kerja.
“Ya, mungkin kedua-dua pihak sama ada saya dan mereka punya salah sebab manusia memang tak boleh lari dari kesilapan.
“Tapi itu bukan lampu hijau buat saya untuk membenarkan atau menuding jari pada kesalahan orang lain betul tak?
“Cuma saya mahu terangkan bahawa apa yang saya buat semuanya adalah demi kebaikan semua pihak,” katanya.
Bagaimanapun akui pelantun lagu Ada Untukmu ini, sepanjang bekerja dengan bekas-bekas pengurus tersebut, dia sedaya upaya menzahirkan yang terbaik meski kadang kala wujudnya salah faham.
Pun begitu, pemenang tempat ketiga program realiti Akademi Fantasia musim keenam (AF6) ini berkata, pengunduran ketiga-tiga mereka adalah dalam cara yang baik.
Ketika diminta untuk menghuraikan punca pengunduran bekas, Nubhan lebih senang memilih untuk tidak memberikan komen lanjut berhubung isu.
“Saya tak nak menyakiti atau melukakan hati sesiapa. Saya hanya boleh cakap yang perkara ini terjadi kerana kami tak ada keserasian.
“Saya punya sasaran sendiri dalam menguruskan kerjaya seni saya dan mungkin mereka tak dapat nak memenuhi kehendak saya itu.
“Saya ibaratkan benda ni macam cari jodoh. Kita mestilah mahukan yang terbaik bukan? Nak dapat yang terbaik bukan senang, kena lalui macam-macam rintangan,” ujarnya.
Meski begitu, akui Nubhan dia kini sudah punya perancangan untuk mengambil pengurus baru dan perbincangan dengan individu tersebut telah pun dibuat.

Menyesal jadi artis
Hampir empat tahun mencipta nama dalam dunia hiburan, Nubhan tentunya tak terlepas dari ujian getir sebagai anak seni.
Umum pun tahu, bukan mudah untuk menjadi seorang artis kerana ia tidak hanya berlandaskan tiket glamor semata-mata.
Pengalaman seperti menerima bayaran yang tidak setimpal dan sebagainya, pernah dilalui Nubhan dan kata anak muda ini, semua itu berlaku kerana dia masih putih lagi dalam industri.
“Teruja sangat jadi artis sampai semua tawaran pun saya nak ‘sapu’. Itu yang berlaku masa mula-mula saya jadi artis, iyalah masih baru. Ilmu apa pun tak ada.
“Bila dah terkena macam-macam perkara, haa..Barulah saya tahu kepayahannya. Pernah juga rasa menyesal jadi artis dan hampir-hampir nak berundur.
“Tapi itu semua pengalaman dan benda-benda beginilah yang menjadikan saya sebagai Nubhan yang sekarang,” katanya.
Mengaku segala ujian yang diterimanya dahulu menjadikan dirinya lebih matang, kata Nubhan, ia juga telah membuka matanya untuk keluar dari kepompong.



credit : Pancaindera

Sunday, July 3, 2011

Tranformasi Stacy

Oleh Zaidi Mohamad
zaidim@bharian.com.my
2011/07/03



DIA sudah dewasa. Lagaknya bukan lagi seperti budak hingusan seperti dulu. Tidak hairan kebelakangan ini Juara Akademi Fantasia musim keenam (AF6) perlahan demi perlahan semakin menyerlahkan sisi femininnya. Semuanya seiring peningkatan usia Stacy yang bakal menginjak 21 tahun pada 18 Ogos ini. 

Dulu, Stacy lebih cenderung bergaya ranggi dan funky. Malah, gaya energetiknya di pentas menuntut gaya sedemikian. Tetapi sesekali berubah gaya, tak salah pun. Lihat saja sisi kewanitaannya cukup menyerlah dengan rekaan Hazwani Osman pada malam kemuncak Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2010 pada 3 April lalu.

Cuba bereksprimentasi dan mencari kelainan, Stacy ditampilkan dengan gaya seksi dan feminin. Dengan persalinan sendiri dan koleksi Wanpa, Artis Baru Wanita Popular ABPBH 2010 ini cukup bertenaga memberikan pos dikehendaki untuk pembaca B*POP.
“Saya tidaklah mahu terlalu drastik berubah dalam soal gaya. Saya selesa dengan gaya lama tapi saya juga terbuka dalam melakukan transformasi. Lagipun saya masih muda dan bebas untuk terus bergaya mengikut kemahuan, peredaran masa dan aliran fesyen. 

“Sejujurnya, saya cuba membiasakan diri untuk menjadi lebih feminin. Tak selesa dan agak kekok. Apabila dapat melaram gaun labuh begini terasa sangat diri ini macam Wanita Sabah Terakhir. Terus berangan macam puteri. Tapi saya percaya fesyen cukup melengkapi kerjaya muzik yang saya terokai,” katanya saat asyik ketika wajahnya disolek Rina Derina.

Bertemu Stacy, dia tidak ketinggalan diajukan persoalan mengenai Akim, lelaki yang dikatakan bertakhta di hatinya. Bayangkan tuah gosip cinta itu membuka pintu rezeki untuk mereka berdua dilantik sebagai duta Cornetto Royale Mixed Berry, mengambil alih posisi Mawi, Mila, Dafi dan Shila sebelum ini.

Gara-gara gosip yang terus menjadi tanda tanya itu juga, mereka ditawarkan membintangi sebuah filem muzikal terbitan Tayangan Unggul. Namun, Stacy lebih dulu menolak tawaran itu kerana komitmennya lebih diperlukan untuk penghasilan album studio keduanya selepas Aku Stacy (Mac 2009). 
Tak kurang pula yang menebak Stacy berbuat demikian dan meninggalkan Akim keseorangan menerajui filem itu kerana hubungan mereka sebenarnya sudah berakhir. Hanya tersenyum, pemilik nama penuh Stracie Angie Anam ini seperti mampu membaca apa yang terlintas di fikiran wartawan B*POP. 

“Pelik pula, jika ada mengandaikan kami sudah putus sedangkan kami tak pernah pun bercinta. Memang benar, ada yang mengandaikan kami bercinta. Tapi itu persepsi masing-masing yang bebas menjatuhkan hukum. Kami tidak mampu menghalang apa cakap-cakap di belakang.

“Yang pastinya, saya masih solo. Kerjaya menjadi nadi utama saya hingga saat ini sejak tiga tahun saya bergelumang dalam dunia hiburan. Begitu juga dengan keluarga. Saya menolak tawaran berlakon filem itu tiada kaitan dengan kisah putus cinta atau apa saja yang seangkatan dengannya.

“Saya minat berlakon. Cuma, sekarang bukan masa sesuai untuk saya mengembangkan sayap dengan lebih serius. Lagipun nyanyian menuntut masa yang sikit berbanding lakonan. Kalau ada rezeki untuk saya berlakon selepas ini, siapa tahu saya mungkin mempertimbangkannya,” kata Stacy yang tidak menafikan berkawan rapat dengan pemenang tempat ketiga AF7 itu.

Tambah Stacy lagi, dia tidak sesekali menafikan gosip membabitkan mereka sedikit sebanyak menjadi tuah buat masing-masing menambah duit untuk masa depan. Stacy juga mengakui dia sudah terbiasa dengan keadaan apabila sering diajukan mengenai Akim kepadanya.

“Dia memang seorang kawan yang baik. Saya pun senang bekerjasama dengannya. Kami pun sudah kenal rapat sejak dua tahun lalu. Sejujurnya, saya tak rimas dikaitkan dengannya. Malah, saya sudah bersedia dengan apa saja kemungkinan dan persoalan yang akan ditanya wartawan. Orang tanya, saya jawablah yang benar,” katanya yang dijangka menyambung kontrak bersama Astro Entertainment Sdn Bhd yang akan berakhir bulan ini.

Diusik persoalan apakah dia bersedia untuk memikirkan lebih serius mengenai perkahwinan, Stacy pantas menjawab sambil berseloroh, nak kahwin macam mana kalau calon pun tak ada. 

Celahnya lagi, kekecewaan ‘sepanjang zaman’ bercinta membuatkan Stacy takut untuk berkahwin atau memikirkan komitmen.

“Sebelum ini saya pernah melalui fasa bercinta dengan lelaki di Sabah sebelum bergelar artis. Malah, saya turut diuji dengan percintaan dengan lelaki Melayu. Semuanya berakhir tidak seperti yang diharapkan. Melalui pengalaman dan penyelidikan lalu, saya jadi malas untuk memikirkan soal cinta lagi,” kata duta kepada produk Clinelle, Intimate dan Silky Girl ini sekali gus cuba mengelak siapa gerangan lelaki Melayu yang dimaksudkan itu.

Stacy tangguh kuliah 

BERCERITA mengenai kerjaya seninya, ada sebab untuk pemenang kategori Popstar Anugerah Shout! 2009 ini untuk tersenyum lebar. Pertamanya, dia kini sedang rancak melunaskan baki rakaman album keduanya. Menerusi peranannya sebagai duta Cornetto dia akan tampil dengan dua konsert berasingan.

Albumnya dijangka berada di pasaran sekitar bulan ini. Konsertnya yang dinamakan Konsert Wall’s itu pula sudah diadakan di Setiawangsa pada 11 Jun dan diikuti Johor Bahru pada 18 Jun lalu. 

Bukan saja Stacy, konsert yang diadakan secara percuma ini turut menampilkan penyanyi popular lain seperti Akim, kumpulan Sofazr, Tomok, Awi Rafael, Kumpulan Tilu, Azlan & The Typewriter, Shahir dan Black. Single terbarunya, Kisah Dongeng (untuk dimuatkan dalam album kedua) juga sudah mula mencuri perhatian pendengar.

“Untuk album kedua ini, saya jangka memuatkan enam atau tujuh lagu. Antara komposer terbabit selain Edry KRU ialah Omar K dan Taja Meet Uncle Hussain. Dalam album ini konsepnya lebih pelbagai. Ada balada, slow rock, rock dan lagu rancak (upbeat).

“Memang tak dinafikan ramai suka Stacy menyanyikan lagu rancak berbanding balada. Hinggakan ada menganggap lagu sebegitu sudah menjadi forte dan makanan saya. Sebenarnya saya juga boleh menyanyi balada. Album pertama saya ada lagu balada ciptaan Ajai berjudul Cinta Yang Ku Duga,” katanya yang sebelum ini cukup dikenali menerusi lagu Pakai Buang, Gagap dan Jahat. 

Di sebalik kesibukannya, ternyata ada harga yang perlu dibayar untuk terus mengukuhkan label namanya di persada seni. Stacy perlu berkorban dengan menangguhkan kuliahnya di Universiti Teknologi Kreatif Lim Kok Wing, Cyberjaya dalam kursus diploma Bunyi dan Muzik.

“Dalam kehidupan, tak semua yang kita harap akan menjadi seperti dirancang. Saya tak kesal. Tapi saya rasa ia demi kebaikan saya juga. Tapi itu tidak bererti saya akan terus leka hingga melupakan tanggung jawab sebagai pelajar.

“Pada masa sama, peranan saya sebagai anak juga harus diberi perhatian. Selepas tiga tahun berkecimpung dalam dunia seni, saya dapat membeli rumah dua tingkat di Sabah untuk kemudahan keluarga. Lepas ini saya nak beli kereta pula untuk mereka. Ekonomi keluarga saya pun semakin stabil. Abang saya pun turut membantu,” katanya.

PROFIL 
Nama: Stracie Angie Anam 
Kelahiran: 18 Ogos 1990 
Asal: Kota Kinabalu, Sabaha 
Album: The Best Of Stacy (2008), Aku Stacy (2009) 
Single Baru: Jahat 
Keluarga: Anak kelima daripada enam beradik 
Etnik: Kadazan


  • Pakaian Wanpa: (wanpa.blogspot.com)

  • Solekan dan rambut: Rina Derina 
  • Stacy @ Pencalonan Muzik-Muzik 2011




    more pics click here
    credit to Stacy Angie

    Nubhan @ In Trend : Istimewa Nubhan






    credit to In Trend

    Monday, June 13, 2011

    Nubhan @ MUZIK FM WATER SPLASH FIESTA

    Pada Sabtu (11 Jun 2011) yang lepas, Nubhan telah dijemput untuk membuat persembahan di 'Muzik FM Water Splash Fiesta' anjuran Muzik FM bertempat di A Famosa Resort, Melaka. Pada hari tersebut, Nubhan telah menyanyikan 3 buah lagu iaitu Oh Juwita, Mata Hati & Beri Rasa.







    Sunday, June 12, 2011

    Stacy @ Konsert Cornetto

    Semalam 11hb Jun 2011, telah berlangsung Konsert Cornetto di AEON Jusco AU2 Setiawangsa. Antara artis yg telah membuat persembahan adalah Stacy, Akim, Awie Rafael, Tilu, Sofaz, Tomok dan Black. Stacy telah menyampaikan 4 buah lagu iaitu Jahatnya Cinta, Kisah Dongeng, Jahat dan buat pertama kalinya di perdengarkan kepada semua adalah Kasanova. Kasanova adalah single terbaru Stacy yg akan kuar tak lama lg ciptaan sepenuhnya oleh Edry Abd Halim




    more picture click HERE



    credit to stacyangiefrenz

    Wednesday, June 8, 2011

    Nubhan-Mata Hati @ Muzik Muzik



    JANGAN LUPA UNTUK MENGUNDI MATA HATI NYANYIAN NUBHAN
    20 UNDIA SEHARI

    KLIK SINI

    Stacy @ Jom Heboh Kuching



    Jahatnya Cinta featuring Akim

    Kisah Dongeng

    Kisah Dongeng- Stacy






    Credit to AFTALENT & Stacy Angie's fb

    JANGAN LUPA UNTUK MENGUNDI LAGU KISAH DONGENG DI ERA FM
    KLIK SINI

    Thursday, May 26, 2011

    Nubhan @ Konsert AF9



    credit to Gua.TV.com

    Sunday, February 27, 2011

    Persembahan Nubhan di Laman santai

    Cayalahhhhhhhh.....pada jumaat lalu Nubhan telah mengadakan persembahan di perkarangan Istana Budaya. Dan di sini ada sedikit persembahan dari Nubhan dengan lagu baik-baik sayang:)




    sedap kannubhan nyanyi.....hanya satu pintaku untukmu dan hidupku, baik-baik sayang ada aku untukmu...:) ayuh sabunian teruskan menyokong Nubhan:)





    Stacy@cornetto meet the fans

    haliuuuuuu sabunian..harap hari ni semua ceria2. semalam Stacy telah bertemu fans di sg wang sempena cornetto bagi aiskrim free. sape yang pergi sana mesti best! jgn risau, akan ada peluang pada sabunian nak jumpa Stacy di tempat lain sbb selepas ini banyak lagi tempat Stacy akan pergi jadi jangan lepaskan peluang untuk jumpa stacy:)

    roadshow cornetto Sungai Wang (KL), Plaza Alam Sentral (Shah Alam), Sutera Mall (JB), City Square (JB), Queens Bay Mall (Penang), Gurney Plaza (Penang)

    ok di sini ada gambar-gambar sepanjang sesi bertemu peminat di sg wang:)






    all pics credit to Cornettolove

    Saturday, February 26, 2011

    Single terbaru Stacy

    Selepas single jahat, single stacy yang terbaru~~Kapsul muncul. Berentak balada diharap ini adalah permulaan yang baik untuk stacy:) dengarkan lagu ini...Kapsul ciptaan audi mok...





    requestla lagu ni di stesen radio....moga sabunian terus menyokong Stacy dan nubhan:)


    credit to stacyfan100

    Stacy duta terbaru CORNETTO!

    Salam sabunian! Baru-baru ini stacy telah dilantik sebagai duta cornetto di atas pelancaran perisa baru iaitu mix berry..tahniah stacy!




    credits to cornetto FB

    Wednesday, January 19, 2011

    Nubhan @ 1,2,3 Tukar

    Nubhan @ Mangga Februari




    credit to Husna Siti Angie @ Facebook

    Saturday, January 15, 2011

    Stacy @ Anugerah Juara Lagu 25



    credit to Halida Hilmi



    credit to Zumbaf

    Monday, January 10, 2011

    Nubhan @ Remaja Januari



    credit to Husna SitiAngie @ FB

    Persamaan SABUN

    1.sabun sesama mental!!!!!
    2.kelakar amat..
    3.suka pakai baju hitam putih..
    4.mengamalkan teori cas
    5.sama2 comel..
    6.suara yg best..
    7.kesayangan bung romli
    8.2-2 penah dilukakan
    9.suke makan tempoyak
    10.sayang budak2
    11.sama2 putih
    12.anak buah stacy cam nubhan(chinese look)
    13.rambut lurus
    14.romantik..bleh??
    15.persamaan paling ironik...ANGSA!!!(nubhan selalu angsa time konsert,anti stacy club bernama ANGSA)
    16.kurus
    17.Ahmad Nubhan Ahamad & Stracie Angie Anam - 2 dari 3 patah perkataan nama mereka start ngan A
    18.birthday no genap(ni peng yg pikir)
    nub 2/4 stacy 18/8
    19.kucing!!(haiwan yg selalu disebut oleh SABUN)
    20.penggunaan perkataan wah!! dan am..boi secara berleluasa
    21.berkorban bangun pagi untuk family(sila refer telenovela kayu api)
    22.berjanji akan tetap berkahwin walau dua2 nazak dan baring suda..
    23.tema kawen warna purple..
    24.tema hari raya warna merah hati..
    25.duet ada cinta..
    26.pnah mng dance contest cikgu linda
    27.lagu mereka ada unsur aku..(aku stacy dan line akuuuuuuygberlambak2dalam ada untukmu..then,tajuk sebenar lagu nub adalahakuada untukmu..)
    28.pakai bj itam ms audition
    29.suka pakai spek itam..
    30.Spek mereka saiz besar dari muka@kamen rider
    31.suka CT
    32.lagu tema yg sama(sandarkan pada kenangan,bawaku terbang)
    33.berdiri bersama masa pengumuman juara
    34.suka pakai sweater berhood masa dalam akademi
    35.Strong instinct towards each other(tau je each other buat apa,pakai apa)
    36.Fringe rambut sama! (dari dalam akademi sampai le sekarang)
    37.Muka lebihkurang ala-ala Korea/Jepun (Korea/Jepun.... tu bukan sepupu sepapat ke tu? )
    38.Pencinta Alam Sekitar
    39.Suka memancing
    40.Nama SABUN mewakili negeri masing2. N-NUbhan(Negeri Sembilan) S-staCY(Sabah)
    41.kedua-duanya lurus orgnya..
    42.dua2 xde jerawat (kalau ada pun jerawat rindu. haha)
    43.dua2 suke air milo
    44.dua2 berasal dr kampung..
    45.Dua2 sehati sejiwa nak pelamin 4 tingkat ataupun 8 tingkat
    46.Kedua-duanya sporting giler..
    47.antara org yg mcm so call asisstant Nubhan(x tahu apatugasdanjawatan sebenar dia),ada seorang bernama STACEY..nama ygsamadgnSTACY,cuma lain ejaan
    48.Dua2 peminat cerita seram (Yg ni dorang sendiri bagi tau kat Ria Sentral....)
    49.Dua-dua penah makan ulat saguu
    50.Both suka makan ayam kfc hot n spicy

    Thanks 2 all SABUNians yg terlibat.

    Letter for SABUN

    SABUNians

    Kepada semua SABUNians yang sgt sporting and setia bersama SABUN. Blog ini dibina atas sokongan anda semua. Terima kasih juga atas sokong dan galakkan dari pihak SABUN sendiri. Kami sayang anda berdua! Paling penting SABUNians haruslah menyokong kerjaya seni SABUN.

    WE LOVE SABUN a.k.a Stacy and Nubhan.
    WE WILL SUPPPORT
    SABUN a.k.a Stacy and Nubhan no matter what.